27 September 2010

.... spelar gamla favoriter VII


Jag är förbannad. Ligga i sängen och skruva på sig som en mask. puke / faint. Ett kulturellt skämt; "är du lite grinig va, har du mens eller?" Oooo, gross! ja DET HAR JAG var är MITT MORFIN?! Att det här är "naturliga smärtor": Om jag super skallen av mig får jag skylla mig själv dagen efter / att mina ögon inte fungerar som dom ska är ett handikapp. Men det här är alltså "som det måste vara", en liten kvinnokrämpa, skäm bort dig själv genom att köpa dyra plastslimsor från butiken. Blått låtsasblod; perky chicks som gymnastiserar i reklamer; honey, you don't notice a thing, you can do whatever you waaaant. Du vill kanske ha barn, i framtiden, man vet aldrig. Är jag Elvis, är jag en utomjording från planeten XmR55535fcko? Nä, då så. Lyfta röven &, shit, plagget firar förstamajtåg. Pinsamt. Fuck you. VAR ÄR MITT MORFIN mister STATEN?

1 comment:

Anonymous said...

Som min arbetskompis säger "PRECIS så är det."

U